1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg

scratch konkurs

Serdecznie zapraszamy uczniów klas VI - VIII do wzięcia udziału w Szkolnym Konkursie Programowania w języku Scratch.

Tematem konkursu jest przygotowanie dowolnej gry, której motywem przewodnim jest jabłko 

 

 

Cele konkursu:

  • popularyzowanie wśród uczniów umiejętności programistycznych,
  • rozwijanie własnych zdolności i zainteresowań,
  • rozwijanie pracowitości, staranności i wytrwałości wśród uczniów,
  • kształtowanie umiejętności logicznego myślenia,
  • dostarczenie uczniom satysfakcji z sukcesu, promowanie osiągnięć,
  • poszerzanie i utrwalanie wiedzy informatycznej.

Zasady i tematyka konkursu:

  • Podczas oceny prac konkursowych jury będzie zwracało uwagę na następujące elementy:
  • Praca powinna rozpoczynać się od kliknięcia flagi, posiadać instrukcję gry (wyświetlaną czasowo lub dostępną np. pod przyciskiem „Instrukcja”).
  • Prace uczniowie przygotowują samodzielnie w programie Scratch.
  • Tematem konkursu jest gra komputerowa zawierająca jabłka.
  • Prace konkursowe będą oceniane:
    • zgodne z zasadami uruchomienie gry,
    • wstęp do gry,
    • obecność i czytelność instrukcji,
    • pomysłowość i oryginalność,
    • umiejętności programistyczne (m.in: użyte bloki, różnorodność wykorzystanych bloków, zastosowane rozwiązania, ład, zakończenia skryptów, usunięcie niewykorzystanych lub rozłączonych bloków),
  • Praca zgłoszona na konkurs musi być wykonana samodzielnie.
  • Prace na konkurs należy przekazać do dnia 31 października 2020 r. na adres e-mail nauczycielowi uczącemu informatyki (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)

zespol pmp

Początek strony