1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg

Szanowni Państwo,

W związku z zawieszeniem zajęć dydaktyczno - wychowawczych w szkołach, informujemy, że wszystkie wpłaty dokonane na okres od 16 marca do 25 marca, zostaną przez nas przeniesione na poczet kolejnego miesiąca. Wszystkich Państwa, korzystających z aplikacji e-stołówka, prosimy o sprawdzenie salda obiadowego dziecka przed opłaceniem kolejnego miesiąca w celu dokonania prawidłowego przelewu. Na kontach większości dzieci pojawi się nadpłata, do odliczenia z opłaty abonamentowej za kwiecień. Prosimy o niedokonywanie samodzielnych odwołań za ten okres poprzez aplikację, wszystkie odwołania zostaną wprowadzone przez naszych pracowników.

 

W razie wątpliwości, problemów z rozliczeniem zachęcamy do kontaktu pod adresem mailowym dedykowanym szkole Państwa dziecka:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Decyzję odnośnie odwołań na dzień 12 marca oraz 13 marca pozostawiamy Państwu. Prosimy o samodzielne odwoływanie posiłków poprzez aplikację, telefonicznie lub przesyłając prośbę o odwołanie na dedykowany szkole adres mailowym j.w. Mail powinien zawierać następujące informacje:

Imię, nazwisko dziecka, nr szkoły, klasę, wskazanie dni do odwołania.

Np. Jan Kowalski, KZE , kl. 2B, odwołanie 12 i 13 marca.

Będziemy wdzięczni o jak najszybsze dokonywanie odwołań na najbliższe dwa dni (najpóźniej do godziny 8.00 dnia 12.03 i 13.03), tak byśmy mogli odpowiednio zaplanować ilość posiłków do przygotowania przez nasze kuchnie.

Z wyrazami szacunku PB Gastro.

Początek strony