fb

8ab mazury1 października klasy 8a i 8b wraz z Panem Michałem Kucwajem, Panią Beatą Nowak i Panią Zosią Datko zebrały się pod szkołą, gotowe na wyjazd. Pięciodniowa wycieczka do miejscowości Łękuk Mały na Mazurach zapowiadała się wspaniale. I taka też była! Gdy dotarliśmy na miejsce, zachwyciło nas przede wszystkim rozciągające się malownicze jezioro, położone nieopodal naszego miejsca zamieszkania. Jednym słowem - widoki były cudowne! Zaraz po zakwaterowaniu się w pokojach, wybraliśmy się na spacer po Puszczy Boreckiej, która jest największym kompleksem leśnym na Pojezierzu Ełckim.

Wycieczka rowerowa, która odbyła się następnego dnia, również była niczego sobie! Niesamowite trasy, które poznaliśmy i przejechaliśmy w dopełnieniu z cudownymi widokami sprawiły, że do reszty zauroczyliśmy się w tym miejscu. Udało nam się też zwiedzić Giżycko i mieszczące się w nim twierdzę Boyen oraz punkt widokowy - Wieżę Ciśnień. Kolejnego dnia mieliśmy możliwość własnoręcznego wykonania pizzy, która była przepyszna. Mieliśmy przy tym świetną zabawę, a i efekty były znakomite. Zaraz po tym wybraliśmy się na krótki spacer po okolicy w poszukiwaniu śladów jesieni. Z tego, co udało nam się zebrać, tworzyliśmy artystyczne albumy. Z kolei warsztaty teatralne bardzo nas zainspirowały, zaangażowaliśmy się w zadania, które mieliśmy wykonać i naprawdę udało nam się wpaść na wiele fajnych pomysłów które potem wykorzystaliśmy. Tego samego dnia odbyło się ognisko w starej budowli mieszczącej się na terenie ośrodka, z lampionami podwieszonymi pod sufitem i porośniętymi roślinami ścianami. Była gorąca herbata, ciastka i przede wszystkim - pyszne kiełbaski. Niestety, wszystko co dobre, nie trwa wiecznie - już następnego ranka spakowaliśmy walizki i odmeldowaliśmy się z hotelu. Podróż do Warszawy minęła nam spokojnie i bez żadnych niespodzianek. Było nam bardzo smutno, że to już koniec tej przygody. Zajęcia były bardzo ciekawe, niesamowicie się bawiliśmy i wspaniale spędziliśmy czas podczas wycieczki. Na pewno był to jeden z tych momentów, których długo nie zapomnimy. Oby więcej takich!