01.jpg02.jpg03.jpg04.jpg05.jpg06.jpg07.jpg08.jpg09.jpg10.jpg11.jpg12.jpg13.jpg14.jpg15.jpg16.jpg17.jpg18.jpg19.jpg20.jpg21.jpg22.jpg23.jpg24.jpg25.jpg26.jpg27.jpg28.jpg29.jpg

W dniach 22-24 maja klasy Ia i Ib wraz z wychowawcami oraz panią pedagog były na wycieczce szkolnej w Bochni, Krakowie i Ojcowie. W środę zwiedzaliśmy bocheńską kopalnię, przewodnik opowiadał nam o historii tego miejsca, na trasie czekały na nas również słuchowiska przestrzenne, animacje oraz interaktywne prezentacje, jechaliśmy podziemną kolejką, a obiad jedliśmy w restauracji położonej 248 m pod powierzchnią. Czwartek minął nam na zwiedzaniu Krakowa. Najpierw przespacerowaliśmy się krakowskim Rynkiem, oglądając pomnik Adam Mickiewicza, Sukiennice, Bazylikę Najświętszej Marii Panny, wysłuchaliśmy również hejnału z Wieży Mariackiej. Następnie zwiedzaliśmy dzielnicę uniwersytecką z budynkami Collegium Maius i Collegium Novus, Pałac Biskupów Krakowskich, kościół Franciszkanów, dalej przeszliśmy Drogą Królewską na Wzgórze Wawelskie. Na Wawelu zobaczyliśmy katedrę, dzwon Zygmunta, kryptę, braliśmy także udział w lekcji muzealnej następnie zwiedzaliśmy Podziemia Rynku Głównego. Wieczorem grupa chętnych uczniów bawiła się w Aquaparku. W piątek podziwialiśmy dzieła przyrody: Maczugę Herkulesa, Skałę Rękawica, Kaplicę na Wodzie, jaskinię Krowią w Ojcowskim Parku Narodowym, oglądaliśmy również zamek w Pieskowej Skale, Willę Kazimierz. Wracaliśmy do Warszawy nieco zmęczeni napiętym programem wycieczki, ale zadowoleni!