01.jpg02.jpg03.jpg04.jpg05.jpg06.jpg07.jpg08.jpg09.jpg10.jpg11.jpg12.jpg13.jpg14.jpg15.jpg16.jpg17.jpg18.jpg19.jpg20.jpg21.jpg22.jpg23.jpg24.jpg25.jpg26.jpg27.jpg28.jpg29.jpg

angliaW dniach 22 - 29.03.2011 r. klasa 2b pod opieką wychowawczyni p. Karoliny Sroki i nauczycielki j. angielskiego, p. Beaty Manitius była na wycieczce w Wielkiej Brytanii. Oto ich pierwsza relacja wzbogacona kilkoma zdjęciami:
Pierwszym punktem na trasie naszej wycieczki było lotnisko John Lennon Airport in Liverpool skąd autobusem udaliśmy się do hostelu (z małymi, drobnymi przeszkodami „Lost passport”).
Następnego dnia zwiedziliśmy Anfield Road – stadion drużyny Liverpool’u oraz sam Liverpool (Splendid City) – Liverpool Cathedral, City Centre i Albert Dock.
W czwartek pojechaliśmy do Manchester’u, aby obejrzeć Old Trafford – stadion drużyny Manchester’u oraz miasto.
Cały piątek spędziliśmy w podróży udając się do Szkocji do Inverness (12 h w autobusie, 3 przesiadki).
W sobotę zmęczeni, ale żądni wrażeń udaliśmy się do Loch Ness. Niestety nie było nam dane zobaczyć Nessie, jednak widoki wynagrodziły nam tę stratę.
W niedzielę nasz przewodnik ubrany w kilt pokazał nam najciekawsze zakątki Inverness, a następnie wyruszyliśmy w podróż do Glasgow.
W poniedziałek wraz z rodowitymi Szkotkami odkrywaliśmy historyczne zakątki miasta. We wtorek rano udaliśmy się na lotnisko (ponownie z małymi, drobnymi przeszkodami „Mad driver ”). Nasza podróż dobiegła końca.